torstai 3. toukokuuta 2012

Vappusikailua

Vapusta myöhässä, tietysti. Kaikki muut voivat syyttää krapulaa mutta minä kun en edes juo. Niin. Hurrrjat, hurrrjat vappubileet. Seisoin kalapelissä ja oli tuulista. Tivoli oli Vapunaaton kunniaksi auki puoleen yöhön ja bilettäjäkansaa oli liikkeellä enemmän ja vähemmän. Näin tuttujakin :) Aijuu, minä olin sitten se kumma lettipää jolla oli omat tanssibileet Sombreron 15 biisin listan tahdissa. Miksiköhän Sombrero soittaa tänä vuonna vain muutamaa kappaletta repeatilla? Anyhow, niin meni vappuaatto että vilahti, punaiset päällä eli töissä.
                                  

Yöllä päästiin nukkumaan kun päästiin, aamukahdeksalta taas ylös ja siitä työnjakoon, Tivoli kun oli Vapun auki 10-21 ja työnjako on siinä tuntia ennen. Sikailuahan siitä tuli, minä kun olen tosiaan tivolin vakiopossu eli Mahtisika. Atte pääsi toimittamaan Nallen virkaa mikä oli hyvä, on aina mukavampaa tehdä töitä yhdessä. Maanantaina ilmestyi meistä lehtijuttukin, toimittaja kävi haastattelemassa minua(Possua) ja otti kuvia eri laitteissa. Enkä tietenkään muista mikä lehti oli kyseessä kun noita on tullut vuosien varrella useampi tehtyä...milloin aiheena erikoiset kesätyöt milloin näin possuna puhuen. Väkeä oli muuten tolkuttomasti ja vanhempien käytös ihmetytti jälleen, he kun käskevät lapsiaan lyömään ja potkimaan hahmoja ja tekevät niin itsekin. Kuka EI ymmärrä että siellä on joku sisällä, vai juuri siksi? Ihme jengiä, taas sai koko ajan varoa ettei käy pahasti kun joku työntää hahmon kumoon ja onnesta hihkuva pikkulapsi sattuu olemaan edessä. Huomasin myös että aika on ajanut ohi Simpsonit- elokuvasta, kukaan ei enää laulanut Spiderpigiä :)


Jaffu-Nalle ja Piki-possu tekevät myös kauppakeskus- ja yleisötapahtumakeikkoja tivolissa huvittelun lomassa. Jos siis näet jommankumman jossain tänä kesänä, olen luultavasti paikalla ;D

-FreakyAngel