torstai 6. kesäkuuta 2013

miniphotoshoot: Cowgirl

Tämä asu maksoi minulle kirpputorilta keräiltynä yhteensä hurjat kymmenen euroa. Nyt on lopultakin jotain mikä mätsää tukkani kanssa. Stetson vielä puuttuu, mutta hevonen ja lännensatula olisivat sentään koululta löytyneet. Niin pitkälle emme kuitenkaan lähteneet, sillä tarkoitus ei ollut tehdä mitään photoshootia, vaan päivän asu-kuvia vain tuli aika monta. 


Minä tarvitsen erikoisemman tukan jotta voin käyttää muutakin kuin lehmityttö-lookia. Olen ollut nyt parisen viikkoa au naturell, ja into ajaa vaikka keesi takaisin kasvaa päivä päivältä. Olenko ainut joka pukeutuu tukkansa mukaan? (Because I sure do)









Kuvia ottaessa tihutti vettä mutta eikös se aina vapaapäivänä niin ole ? :) Vuorotellen sataa ja paistaa, ja minä olen vain hengaillut, levännyt ja lukenut kirjaa. Jossain voisi toki vähän lähteä käymään, jos ei muuta niin jäätelöllä.

-FreakyAngel