tiistai 3. syyskuuta 2013

photoshoot: Lovebirds

Nyt esillä sunnuntain kuvauspäivän tulokset. Ystäväpariskunta siis toivoi kunnollisia yhteiskuvia, heillä kun ei sellaisia vielä ollut. Minä tartuin toimeen asiaankuuluvalla vakaumuksella eli perjantaina kierreltiin Tornio/Kemi akselia etsimässä kuvauspaikkaa, paikan löydyttyä (pisteet Atelle joka sen keksi) otettiin valoa mittaavat testikuvat mallina minä (creepy cute), lauantaina tyhjennettiin ensin Karon ja sitten minun vaatekaappini sekä leikattiin ja värjättiin Teemun tukka (by minä) ja sunnuntaiaamuna stailattiin kolmisen tuntia ja iltapäivällä kuvattiin. Teemu ja Atte päästettiin neljän aikaan karkuun mutta minä ja Karo kävimme kuvia läpi aina kahdeksaan asti illalla. Töitä siis tehtiin mutta oli se sen arvoista!

Lovebirds

kuvattavat/mallit/models: Karo ja Teemu
kuvat/photos: FreakyAngel
stailaus/styling: FreakyAngel
kuvausassistentti/photographer´s assistent: Atte
meikki ja hiukset/makeup and hair: FreakyAngel















Mitäs sanotte? Täydellisiä vai mitä? Ottaen huomioon että Teemulle saatettiin ehkä ilmoitusluontoisesti tokaista "oot sitten mallina sunnuntaina että saadaan kivoja kuvia." Merituuli pyrki viemään kravattia ja hiuksia mennessään mutta olenpa vain tyytyväinen ja niin oli Karokin.

Samaan syssyyn otettiin myös muutamia yksittäiskuvia kummastakin. Karo on erityisen hyvä kasvokuvamalli koska hänellä on uskomattoman kauniit jäänharmaat silmät ja täydellisen virheetön alabasteri-iho. Korkealle nousevan rastalisäkkeen kanssa minulle tuli kokoajan mieleen espanjalainen tanssijatar!

Karo:










Teemussa puolestaan on valtaisa määrä herrasmiesmäistä charmia yhdistettynä tietynlaiseen itsevarmuuteen ja pieneen mysteerisyyteen. Tosin kaiken tämän esiinsaaminen valokuvissa vaatii kuvaajalta jonkin verran töitä, Teemun näyttelijänkyvyt kun tahtovat pyrkiä esille ja rooli vaihtuu lennosta. " Eikun nyt vakavasti." jouduin huomauttamaan useampaan kertaan. No, eihän sitä voi kuin rakastaa.

Teemu:





Master Teemu.



Jotta uskoisitte minua, lisään liudan making offeja. Tuuli tosiaan oli melkoinen ja tässä on tilanne "pitäkää pose mutta Atte korjaa Teemun tukkaa pois naamalta.".








Mitä minä sanoinkaan?


Ei vain, on hyvä saada kuvattavat rentoutumaan koska pienikin jännitys näkyy heti kuvissa. Muttakun ne varsinaiset kuvatkin pitäisi saada otettua :)

mieheni mustissa/my men in black

Lisää valokuvaprojekteja tulossa lähiaikoina.

-FreakyAngel