torstai 7. helmikuuta 2013

Depressed mode activated

This is how I feel right now:






I´m sorry for borrowing pictures without a permission, these are just the perfect (and only) way to express my feelings now.

Työharjoitteluni (ja vähän kaikki muukin) päättyi näiltä osin eiliseen. Tänä aamuna olinkin yllättäen sydänfilmissä joka ei ollut puhdas. Selittää toki paineen rinnassa ja hopeiset pilkut silmissä. Sairaslomaa. No, enpä minä mitään jaksanutkaan. Tutkimuksiani kiirehdittiin, ensi viikolla sisään sairaalaan. Siellä sitten odottavat aivosähkökäyrät ja muut. Kolme vuotta olen pärjäillyt mutta sanotaan että nyt olen vähän ahdistunut. Ehkä ne kolmen viikon takaiset rytmihäiriöt ja puhekyvyn menetys kesken oppitunnin kertoivat jotain. 


Minä oikealla, elämä vasemmalla puolella.

Ja mitä tekee Atte... (jolla muuten on syntymäpäivä)

...ojentaa laatikon<3


Inamaguran rusettipitsisaapikkaat. Hyvä syntymäpäivä kun minä saan lahjoja.

-FreakyAngel