tiistai 5. helmikuuta 2013

Jännän äärellä

Jos minulle olisi tänään aamulla karsinoita siivoillessani sanottu, missä illalla olen, en ehkä olisi uskonut. Ei siinä, mikään mistä löydän itseni ei varsinaisesti enää yllätä tai ihmetytä minua, mutta SILTI...


With me anything is possible. Jopa se, että huomenna olen normaalisti taas töissä. Nyt mikään loma ole! :)


Ilmapallojen satokausi on keväällä Vapun tienoilla (jos et tiennyt, se kerrotaan kirjassa Onnelista ja Annelista) mutta silloin tällöin tapaa karkuteillä olevia myöhäisempiä yksilöitä. Tänä iltana törmäsin yhteen Kokkolan keskustassa, iloisessa ristipuhurissa se pompsahteli sinne tänne kuin viritetty pikku kaniini. Atte kaivoi kameraa kun minä hyppelin perässä. Liian legendaarista materiaalia hukattavaksi.







Lopulta sain ajetuksi sen nurkkaan! Voittajaposet :) Minä : MAH BALLOON!!! Ohikulkijat: WUT THE...



"Matka ja vapaus
tärkeämpänä kuin itse määränpää."


"You shouldn´t never play leapfrog with a unicorn." Päivän mietelause bongattu julisteesta huoltoaseman seinältä. Miettikää sitä. Haluan sen julisteen.


-FreakyAngel