maanantai 4. maaliskuuta 2013

Inspiration

Toinen vaihtoehto otsikolle olisi ollut Kouluunpaluu, mutta koska huomasin ettei siitä ole paljonkaan sanottavaa ja koska edellisestä kerrasta kun pystyin kirjoittamaan on jo (minun mittapuullani) pitkä aika haluan nyt satuilla vähän enemmän.

Kuulumiset on nopeasti kerrottu. Reissusta (johon lähteminen oli tyhmää ja joka kävi aivan yli voimieni) kotiutumisen (jos minulla nyt kotia lienee, kouluuntumisen ) jälkeen vajosin nopeasti vielä heikompaan kuntoon ja varsinkin viime viikonlopun olin erityisen huonossa jamassa. Niin huonossa, että Atte kävi terveyskeskuksessa ja soitti sairaalaan mutta minun elämäni tai kuolemani ei kuulemma ole heidän ongelmansa.

No, ilokseni voin ilmottaa että hengissä ollaan! Koska virallinen sairasloma on loppu (tutkimukset ovat kesken vielä ainakin kuukauden päivät ja nyt on vain pärjäiltävä) tuli minun, kuten niin monen muunkin palata tänään hiihtolomalta levänneenä (hah, hah!) koulunpenkille. Ensimmäinen päivä on nyt takana ja selvisin siitä miltei kokonaan eli mielestäni aika hyvin. Keskimmäiset tunnit jäivät välistä koska opettajamme valtioviisaasti katsoi, (mikä oli äärimmäisen totta) ettei minua voi hevosen selkään laittaa. Niinpä menin lepäämään ja päivän viimeiset (äidinkieltä) tunnit sujuivatkin huomattavasti aamupäivän (matematiikkaa) tunteja paremmin ja jo suoranaisen innoituksen vallassa. ON huomattavan virkistävää olla ihmisten keskellä soluhuoneen paljaiden seinien sijaan. Varsinkin kun kaikki ovat ottaneet minut ihastuttavasti vastaan mistä olen kiitollinen! Moni on myös osallistunut taluttamiseeni paikasta toiseen (en uskalla liikkua ilman tukea, päässä heittää ja silmissä näkyy hopeisia pilkkuja, puhumattakaan sydäntuntemuksista) jottei Aten tarvitse ihan joka kerta keskeyttää omia töitään vain tullakseen siirtämään minua luokkien ja asuntolan välillä.

Tässä vaiheessa pääsemme siirtymään päivän otsikkoon (AASINSILTA << tuossa se on) eli siihen, mitä minä taas olen netin syvistä syövereistä löytänyt ja mistä suuresti inspiroitunut. (Ja osaksi koska suuresti haluan postauksiini kuvia eikä minulla itselläni niitä juuri nyt ole tarjota). Pitemmittä puheitta, viheriätukkainen lady ja hänen mustekalansa, Otto ja Victoria by Brian Kesinger.

(Every picture belongs to Brian Kesinger whos artwork by the way is AMAZING!)

Sanomattakin lienee selvää että minä olen aivan hullaantunut tähän Steampunk-ladyyn ja hänen lemmikkimustekalaansa!

lisää näistä kahdesta sekä taiteilijasta itsestään http://briankesinger.deviantart.com/  sekä http://subjectivedelight.com

-FreakyAngel