maanantai 13. elokuuta 2012

Too Cool for School?



Minä menen kouluun! FreakyAngel takes over the school :) NE eivät vain tiedä sitä vielä. Kuten eräs rakas kultaseni totesi "ne tulevat olemaan kusessa luonteesi kanssa."  Huomenna pyyhkäisee alueen yli uudenlainen tuuli, kun aloitan kolmivuotisen koulutaipaleen...BEWARE OF FREAKYANGEL!!!

Luonnollisesti tarvittiin uusi tukka uutta alkua varten. Asialla jälleen the Court of Braids, kutsumme tuota väriä lyhyesti nimellä "Syksyinen nallekarkkioksennus" ja se on koottu puhtaasti jämäkuiduista. Mutta onpahan nyt...siinä. Päässä.


Muutan ainakin ensialkuun asuntolaan, Atella jatkuvat vielä työt Tampereella. Ei, koulu ei ole täällä päinkään. Lupaan olla kiltisti ja tulla kaikkien kanssa toimeen. Lupaan aloittaa tutustumiskierroksen "Olen FreakyAngel. Kumartakaa minua." Tulevat luokkatoverini, kämppikseni, kuka tahansa joka tutustuu tähän tekstiin myöhemmin: Jos pelästytte/pahastutte, olen pahoillani. Joko totutte huumoriini myöhemmin tai sitten ette. Voitte myös puhutella minua Hänen Majesteetikseen. :)


Tästä voitte päätellä mitä koululaukkuni sisältää egoni lisäksi:


Ihaninta koulukrääsää sitten ala-aste aikojen, Monster High koulutarvikkeita! Muutoin täydellisestä sarjastani puuttuu penaali, kun se mokoma oli loppunut jopa keskusvarastosta.  Ja muistin virkistykseksi kyse on siis lempisarjastani:

 

FreakyAngel- too Ghoul for School?

-FreakyAngel