lauantai 17. maaliskuuta 2012

photoshoot: True FreakyAngel

Mahtava päivä Kaivarissa takana ja hauskaa oli vaikka tuulikin niin että meinasin lentää mukana. Yritä siinä nyt sitten pitää hiukset pois kasvoilta...mutta hyvältä minä näytin, hiukset naamalla tai ei :) Kuvaa klikkaamalla saa ne parempaan näkymään.


True FreakyAngel

Stailaus/styling: FreakyAngel
kuvat/photos: Atte
malli/model: FreakyAngel
sijainti/location: Helsinki, Kaivopuisto
 




 
Follow the Mermaid.

 




 Leikitään kuvakulmilla :) Hiukset by the Court of Braids.
Ärsyttävää muuten kuinka blogiin laittaminen huonontaa kuvien värejä ja tarkkuutta. Tällaista materiaalia tänään, itse olen ainakin tyytyväinen. Ja se McDonaldsin moottoripyörä...no, pakkohan se nyt oli vähän käydä näpsimässä ;)



Eikä kukaan toki tuijottanut, ei sitten yhtään. Joku setä oli tukehtua hampurilaiseensa. Mutta minä kysyin saako tuon kanssa kuvata, mitä ne sitten olettivat? Normi päivä minulle, ilmeisesti vähemmän normaali ohikulkijoille. Pitäisiköhän minua pyytää ratatytöksi...? 


-FreakyAngel