sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Ja vauhtia lisää niin koneet ei hyydy

Edellispostausten meininki jatkuu todistaakseen siitä, ettei elämä aina ole niin vakavaa. Tämä on nyt kolmas kuvaläjä siltä samalta Tampere-perjantailta, ja vielä viiteen näkyisi kuvia riittävän. Ehkäpä laitan jotakin muuta kuitenkin välissä, tuo look alkaa ehkä olla jo vähän nähty. Elämä tulee toisinaan ottaa vakavasti mutta sen ei tarvitse antaa näkyä ulospäin. Nurmikko kukkii, on tarpeeksi paljon kesä, veri kohisee suonissa ja olemme jälleen kerran käytännöllisesti katsoen asunnottomia.

Elämä on tässä ja nyt















Sillan alla on aina tilaa ja kesäyöt ovat useimmiten vähälumisia. Vapaus kellonajoista ja jakkupuvuista. Tampere rocks.

p.s. Kellään loju nurkissa ylimääräistä asuntovaunua? :)


"Oli kesä niin kaunis, kaunis niin
Toisiimme kietouduttiin
Mä sinuun silloin rakastuin

Sä olit beibe ja sä olit mun darling
Sä olit kaikki mitä mä tarttin
Ja me mentiin ihan minne vaan

Sun naurusi kuulen kun silmäni suljen
Ja muistoissani kanssasi kuljen
Ja mä kaipaan mitä tiedä en itsekään

Vauhtia lisää niin koneet ei hyydy
Muuten matkamme kesken jää
Mä en tahdo sinua vieläkään menettää"


NMB- Vauhtia Lisää

-Freakyangel