tiistai 30. huhtikuuta 2013

Lähetään ny meneen täältä...!

Sijainti: 500 km koululta
Kellonaika: 03.00

Operaatio:



Seuraavaksi: tallitöitä 08.00
Välimatka: 500 km

"On jalat harhaan johtaneet
Ja väärään paikkaan potkineet
En tiedä missä on kotimaa
Levottomat jalat jatkaa juoksuaan
En tiedä mihin meen
En tiedä mitä teen
En kysy aikaa enkä paikoilleni jää

Mä elän vaan, mä elän vaan
Ihan miten huvittaa
Mä elän vaan, mä elän vaan
Yhden päivän kerrallaan, jos se kiinnostaa 

Nää kujat mulle tuttuja on
Ja siksi kai sielu on levoton
On pakko päästä kulkemaan
Levottomat jalat vaihtaa maisemaa
Pääsenkö perille
Vai jäänkö välille
En vastausta odottamaan jää 

Mä elän vaan, mä elän vaan
Ihan miten huvittaa
Mä elän vaan, mä elän vaan
Yhden päivän kerrallaan, jos se kiinnostaa "

NMB-Mä elän vaan

-FreakyAngel